KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK (KTO)

Tevreden klanten. Hoe bereikt u dat voor uw organisatie? Door in kaart te brengen hoe loyaal uw klanten zijn, hoe zij de klantgerichtheid van uw organisatie beoordelen, krijgt u inzicht in dat waar u goed in bent en dat wat aanpassing behoeft. Wij helpen u bij het stellen van de juiste vragen en het verzamelen, analyseren en interpreteren van de uitkomsten. Een betrouwbaar en algemeen geaccepteerd wetenschappelijk model ligt ten grondslag aan onze onderzoeksopzet. Dat geeft zekerheid en vertrouwen.

De juiste vragen

De vraagstelling is essentieel om een compleet beeld te krijgen van klantbeleving, de wensen van uw klant en het functioneren van uw organisatie. Een goed opgesteld onderzoek geeft glasheldere uitspraken over aspecten als deskundigheid, klantgerichtheid, product- en/of dienstverbeteringen, betrouwbaarheid en communicatie. Daarnaast krijgt u essentiële inzichten in loyaliteit, imago en uw concurrentiepositie. Uiteraard spitsen wij de vraagstelling graag af op de specifieke kenmerken van uw organisatie.

Robin Koster geeft u graag advies over het opstellen van uw enquête, vragenlijst en klanttevredenheidonderzoek (KTO).

Moventem is aangesloten bij:
logo-moa
logo-esomar
 
 
Volg ons via: